Helt ledig...

Jag har tagit några dagar ledigt idag och nästa vecka för att göra saker som jag inte hunnit med på ett tag. Det har varit otroligt mycket på jobbet efter jul så det är många privata saker som blivit eftersatta. Det är först nu jag kunnat ta några dagars ledighet.

Det blir inga superspännande saker jag ska syssla med, det rör sig snarare om städning och mycket ringande i telefonen. Många små saker tar en oändlig tid.

Det är lite konstigt dock, när man jobbar vill man inget hellre än att vara ledig. När man väl är ledig men ingen annan är det får man tråkigt snabbt..... och eftersom min sambo jobbar som vanligt nu är jag ensam. Ja ja ska sätta igång att göra någonting nyttigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0