Bästa tänkbara bloggtävling.



Engla har den bästa tänkbara bloggtävlingen just nu. En resa till valfri cityweekend dit Airtours flyger. Yummi.

Själv skulle jag utan tvekan välja Rom.  En stad som har allt. God italiensk mat, historiska byggnader och sevärdigheter, världens minsta land mitt i staden, ett passionerat folk och inte minst fantastisk shopping. Tänk att få vandra omkring på Roms gator och torg med sin älskling och bara njuta av livet. Ta en fika på något inhemsk ställe och blanda shoppingen med designkläder och second hand. ena dagen. Colosseum, Forum romanum och Sixtinska kapellet nästa dag. Drömmer mig bort !!

P.g.a. att jag bytt jobb under det senaste året har jag inte kunnat haft semester tillsammans med min sambo mer än några strödagar och vi skulle verkligen behöva åka bort på en weekend tillsammans för lite vardagslyx.  Att Rom ligger högt på min sambos lista över drömresemål gör väl inte saken sämre.Till våren firar vi 5 år tillsammans och vad skulle då passa bättre än att få bjuda honom till ett blomstrande Rom?

Håller tummarna !!!


Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Vad tycker du om Håkan Hellström? :)



Kram

/LM

2009-02-08 @ 14:16:14
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0