Länge sen sist.

Hej hopp.

Det var länge sen sist och det har många anledningar. Dels har det varit hysteriskt på jobbet och dels har jag varit helkrasslig. Åkte på en sväng magsjuka i fredags och det tog sin lilla tid att återhämta sig. Nu är jag dock frisk och kry.

Schlagern igår var bättre än förra gången. Gillade Måns och Amy bäst. H.E.A.T var också ok. Lilli och Sussi hade vi dock kunnat vara utan tycker jag !

Och Ni som undrar hur det går med mitt "köpstopp" i februari och mars kan jag meddela att det går ÖVER förväntan. Mitt bästa tips är att hålla sig bort från affärer så man slipper frestas. Sen vad gäller all fönstershopping på Internet får man helt enkelt ställa sig några frågor. Behöver jag verkligen den här ? Har jag något liknande hemma? Hur gärna vill jag ha den? En bra regel brukar vara att de plagg man inte får ur huvudet efter någon vecka eller två faktiskt kan vara någonting att satsa på !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0