Bokutmaning

Såg den här roliga listan hos Annawii

Senaste bokköp: "snömannen" av Jo Nesbo
Senaste bibblolånen: Resguide Mexico
Senaste utlästa boken: "Pepparkakshuset"
Favorittidning: Elle
Plats där jag helst läser: Överallt, i sängen, soffan, bilen, bussen och på stranden.
Så sorterar jag min bokhylla: Mina böcker är indelade ämnesvis. Deckare på en plats, verklighetsbaserade böcker på en annan och klassiker för sig.
En bok som jag minns att jag läste när jag var liten: "Micke och Molle".
Vilken bok i min bokhylla har jag ägt längst: Förmodligen "Pelle Plutt"
Vad ser jag mest fram emot att läsa i vår: "Champagneflickan", "Aldrig fucka upp" och "Brida"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0